Godkvällisss

DATUM: 2010-08-27 / TID: 23:45:22
">Vardag Kommentarer (0)

Kom hem för ett tag sen ifrån Robin. Slöt nämligen 13.00 idag i skolan, så
jag och Robin gick och köpte lite saker, sen så gick vi i spöregnet till piercingstudion för att
jag skulle kolla min navel, den var inte infekterad, varig eller svullen, så jag blev glad.
Skall dit igen om 3 veckor och byta till en mindre piercing, och får byta till en annan färg.

Dagen/eftermiddagen/kvällen, har varit lugn. Skolan orkar jag inte berätta om, inget speciellt
hände. Utan när vi kom hem till Robin så såg vi på "Farsan" grymt skön den var! Värd att se.
Efter det så dunka vi musik, chatta osv. Sen så ringde vi och beställde Pizza, och det var gött! ;)
Tiden gick, klockan blev 19.00, då börja "Room raiders" på MTV, så vi såg på det, och såg på
alla andra program som visades. Så det är vad kvällen gått ut på, slappat, tv, musik och så :)

Imorgon börjar min ridskola klockan 11.00, men jag skall vara där 10.30,
så det räcker med att jag går upp 09.45, sen så tar det bara 3 minuter att cykla dit, jippiyey, längtar!

Dagens video.
"We are the world - For Haiti


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback