G to the odnatt

DATUM: 2010-08-24 / TID: 22:07:19
">Vardag Kommentarer (0)

Den här kvällen har spenderats i sängen.
Låg ett bra tag och webba med Robin Brolin, alltid lika kul! När jag helt
plötsligt blev för trött för att webba, ringde Robin Lekander mig, vi snacka lite och planerade
lite saker, tjuho! Saknar dig pluttis, överdrivet mycket :( Tur att vi snart skall ses,
tror vi skulle ses på Tisdag, roligt skall det bli, jag längtar stort!

Skall gå och borsta tänderna snart, sen skall jag fixa inför morgondagen,
sen skall jag sova sova sova! Det skall bli superskönt. Imorgonbitti skall jag först handla med
mamma, bara för att jag skall få 1000 spenn, bland annat min månadspeng och sen lite pengar som
mamma har lånat utav mig, så det blir nice! Så imorgon efter skolan, blir det shopping, jippie ;)

Jau, hör väl av mig imorgon efter skolan, tyvärr så blir det mindre bloggning nu för min del,
men skall göra så gott jag kan! Puss på er.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback