HEY!

DATUM: 2010-08-01 / TID: 14:43:31
">Vardag Kommentarer (1)

Hejsan söte folk.
Såg imorse att jag fått några kommentarer ifrån nytt folk.
Väldigt roligt :) ♥

Kom nyss hem ifrån dagen med mamma. Herregud vad vi har haft det skoj!
Först så åkte vi till Hemse och kollade runt, det var dock helt dött där. Så vi
fortsatte emot Gahms, en liten billig affär långt ifrån stan. Trodde att jag skulle släpa med mig
halva affären hem, men har konstigt nog inte köpt någonting. Så vi fortsatte att åka till Klinte,
tog en fika på Bullboden och jag köpte färska mumsiga frallor. Efter det goda åkte
vi till Tofta Outlet. Trodde att jag skulle fynda en massa där också, men köpte inte någonting där heller.
Så det var bara att åka raka vägen hem. På hemresan dunkade vi våran favorit låt " I'm not afraid".
Skrek och dansade som ett par dårar, tappade även min glass på golvet i bilden, klumpiduns! :D
Tack för dagen mamma, du är för jäääkla underbar!

Skall snart grilla med familjen, kyckling och en massa goda tillbehör.
Senare åker jag till Robin och flummar runt, så vi hörs senare gott folk. 
              PUSSSSSSHEJ!

Tog tyvärr inga bilder idag. Men slänger in en gammal bild på mig och Robin.
( Gud vad vi har förändrats, fiiisatan :D )


Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Tack, för en finfin dag, Felicia. Du får mig att må bra. Vi siktar in oss på nästa helg också. Kanske blir det Fårö??? Love, Mom

2010-08-01 @ 15:19:36

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback