Datasalen

DATUM: 2010-08-26 / TID: 09:37:09
">Vardag Kommentarer (0)

Hejhopp!♥
Sitter här i datasalen med Maja, Emelie och Elin.
Vi håller på och jobbar med vårt eget "parti" har tyvärr bara några timmar
på oss att bli klara sen skall vi redovisa för klassen, jippiyey! Hoppas att det går bra..

Jag gjorde förresten världens tabbe förut.. Skulle hälsa på en mycket speciell
person, men så helt plötsligt snubbla jag i trappen mitt framför personen, en väldigt bra
entré! Fast ne, jag har redan skämt ut mig och jag har ännu hela dagen framför mig, tjuho! Suck..
Men men, det kan väl inte bli värre, antar jag, he-he-he.

Ne, nu skall jag fortsätta jobba, hejsvejs.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback