Datakväll

DATUM: 2010-08-06 / TID: 03:25:50
">Vardag Kommentarer (4)

..Det är det enda den här kvällen gått ut på! Att geeka data och tjocka i oss en massa, haha.
Har suttit här i 7 timmar i sträck nu, om inte mer. Fattar inte hur tiden kan gå så otroligt snabbt?
Men kul har vi iallafall haft, skratt och dans hit och dit, men än är det inte slut minsann,
vi kommer säkert sitta här någon, eller några timmar till. Men imorgon skall vi upp i tid, för vi har mycket
att göra! Skall på en stoooor travfest. Skall bli grymt kul! Dock skall vi vara och sköta ponny ridningen
i några timmar, men sånt är väl livet, eller?

Men nu gott folk skall jag fortsätta att flumma med bästa Saga.
Hoppas ni sover skönt! Dröm söta drömmar. Godnatt

Till Saga - Utan dig är jag abolut ingenting.
Klarar inte en dag utan dig, klarar ingenting utan dig.
Du är den bäästa i mitt liv bästavän, inget slår dig och våra minnen.
Tack för att du finns, föralltid du och jag korvis.
Jag älskar dig mest mest mest! Puss ♥




Kommentarer
Postat av: sagauknow

men sööötnos! jag älskar dig mestast på korven :*<3333333

2010-08-06 @ 03:27:28
URL: http://awig.blogg.se/
Postat av: Felly

Hihi! Sötnos! Tack för att du finns bästavän, älskar dig något så otroligt, korvnisse! <3

2010-08-06 @ 03:29:33
Postat av: Mamma Susanne

Ni två underbara tjejer, var rädda om denna vänskap. den växer ej på träd.



Till dgi Saga, tack för att du finns i min Felicias liv. Du är en fin och go tjej. Du är alltid välkommen hem till oss. Kramis Mamma Susanne

2010-08-06 @ 05:03:28
Postat av: sagauknow

men gud Susanne vad gullig du är! jag trivs verkligen hemma hos er, så himla snälla och allt! Ni känns som en extra familj för mig! förresten är din Felicia alldeles bäst! <33333 Kram

2010-08-07 @ 06:07:24
URL: http://awig.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback