Dålig uppdatering

DATUM: 2010-08-18 / TID: 01:39:00
">Vardag Kommentarer (2)
Hejhopp, förlåt för dålig uppdatering!
Men jag har en förklaring. Det är så att jag är med Robin,
och då brukar jag inte ha tiden eller orken att blogga, fråga mig inte varför.
Men nu är jag iallfall här, och imorgon när jag kommer hem så går jag tillbaka till det
vanliga igen. Under den här tiden jag varit med Robin så har vi inte gjort så hemskt mycket.
Vi har snackat, sett på film, cyklat runt hela Visby och lekt på lekplatser och sovit. 
Och just nu sitter vi och ser på en krigfilm, som faktiskt är helt okej, och snart skall vi sova,
för det har vi lovat Robins mamma, haha! Vi gick nämligen och la oss 05.00 igår morse, duktigt va?

Nu skall jag återgå till filmen, har tyvärr inte tagit några bilder, tråkigt men ahh..
Godnatt, fina bloggläsare! Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Hej min goa tjej. Miss you! Ikväll får du nog lägga dig lite tidigare. På tisdag är det skoldags igen.



Love Mom!

2010-08-18 @ 03:14:07
Postat av: felly

Saknar dig med mamma! Jag skall börja gå och lägga mig tidigare och gå upp lite tidigare.. usch! Älskar dig!

2010-08-18 @ 15:58:40
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback