Dalarna

DATUM: 2010-08-30 / TID: 18:35:17
">Vardag Kommentarer (0)

Fick ett sms ifrån farmor för några timmar sen. Hon fråga mig om jag ville åka
med upp till Dalarna och campa. Hon och Farfar skulle tydligen på en stor marknad, så jag menar..
Jag kanske inte umgås lika mycket med dom längre och så, och det finns saker som förklarar det,
men det behöver vi inte ta upp nu. ;) Men iallfall, jag får hänga med gratis och det är alltid kul att campa
med dom, så självklart skall jag ta chansen att följa med ?! Det är ju inte varje dag man får en gratis
resa bara sådär, jippie!

Nu skall jag bara vänta på att farmor hör av sig så att jag kan börja planera.
Vi hörs sen finingar, Tjohej!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback