;d

DATUM: 2010-08-13 / TID: 02:37:27
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan. Har suttit och sett på "Everybody's doing it" i två timmar. Kan säga er att i början och
i mitten var den helt okej. Men när det närmade sig slutet, sög den rätt ut sagt. Slutet var så dåligt
att man blev deprimerad. Så jag satte mig och såg ett avsnitt utav Arthur istället, det var så mycket bättre.

Är fortfarande sur över det där dåliga slutet, så sur så att jag måste sova snart.
Jag och Timmy har bestämt att vi skall stänga av datan 02.40 och därefter sova, och jag tänker hålla det!
Imorgon skall jag träffa Sanna, och på kvällen skall jag kanske glida runt i Jerrys bil, annars så skall jag
vara med Jossan, tjuho. Godnatt gott folk!

Jag dissar filmen, väljer hellre barnprogrammet, ARTHUR!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback