Back to school

DATUM: 2010-08-24 / TID: 21:29:27
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan, idag var det första skoldagen för min del, har varit en helt okej dag.
Började med att min klass samlades i vårat klassrum och snacka lite, en del har förändrats rejält,
vilket var skoj att se, haha! Efter allt snackade samlades alla 9or i aulan, därefter skulle vi ut till skolgården
där hela skolan samlas samtidigt och får glass utav glassbilen. Vi var väl där ett tag, lyssnade på rektorn
och käkade glass och tog en massa bilder. Därefter skulle vi upp i klassrummet igen, snacka lite och
efter det var det lunch. Jag umgicks med Vickan på rasten, flummade gjorde vi också, men det är ju inte
så ovanligt ;) Runt halv ett, skulle min klass samlas i klassrummet igen, och där lekte vi några
tråkiga lekar tills klockan blev ett, då slöt vi! Och då följde jag med Vickan hem, snacka, flumma, sov,
såg på film och bara tog det allmänt chill!

Det var väl allt för tillfället, hör av mig sen igen. Här har ni lite bilder ifrån idag.
Några bilder har jag snott utav Maja, och en del har jag tagit själv, ;)


Glassmonster!

Jocke & Felix

Ge oss glass!

Jag och Feeejlix!

Glassnubben, jag & Nina

Emelie

Lisa och Kendra

:)

Snyggve

Felix & Maja

Patrik


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback