-

DATUM: 2010-08-15 / TID: 00:18:17
">Vardag Kommentarer (0)

Idag har det inte varit en sådan speciell dag.
Jag vaknade 12.00, åt frukost, såg på tv och gick och la mig i sängen
14.00. Sov till 17.00, åt kvällsmat och åkte därefter till kalkbrottet med William och Benny.
När vi kom hem därifrån storstädade jag rummet och nu ligger jag här och ser på Coyote Ugly.
Skall snart göra iordning en kopp kaffe och bara ta det lugnt, sen skall det sovas.

Imorgon skulle jag egentligen ha Avatarkväll med Timmy, Haha! Men istället så blir
det kräftskiva i Östergarn hos min lotsasfarmor och lotsasfarfar med min familj och Göran.
Det skall väl bli hyffsat kul, :)

Kanske hör av mig senare, i varje fall som helst så säger jag Godnatt, puss!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback