-

DATUM: 2010-08-28 / TID: 17:17:32
">Vardag Kommentarer (3)

Det här är för Rabbit, världens bästa kusin igenom tiderna.
Och världens finaste internetvän.

Oghud.. ligger här med ögonen fulla utan tårar, kan knappt skriva, kan knappt tänka,
kan inte tänka mig ett helt år utan dig. Du har det inte bra just nu och nu skall du
få på bo ett jävla hem i ett helt år. Du kommer antagligen aldrig få tillgång till data, och
telefonen skall vara av klockan 22.00. Jag lovar dig, jag skall ringa dig varje dag under detta
år, för jag klarar mig fan inte utan dig hjärtat. :'( Jag skall finnas där för dig, dag som natt,
som du alltid gjort för mig. Jag skall aldrig svika dig.

Älskling, vi har kännt varann i snart två år, igenom Sabina.
Vi har inte träffats, men chattar minst varje dag, webbar och hör av varandra igenom telefon.
När jag lärde känna dig, lyste min värld upp, allt blev så jäkla bra! Alla internet minnen, herregud!
Våra Scoby doo parodier och Sagan om ringen parodier.. jag glömmer aldrig! Så mycket som jag
garvat under den här tiden vi kännt varandra, har jag aldrig gjort förut, du är så sjukt kul!
Så underbar, så bäst, så snäll, så fin, den bästa humorn har du också! Jag lovar dig, ingen kan ersätta
den platsen som du har i mitt hjärta. Fast vi inte träffats, så har du och kommer för den delen alltid att
ha en utav dom största platserna i mitt hjärta.

Jag hoppas och vet att du klarar detta.
Jag kommer alltid finnas där för dig, jag lämnar dig aldrig.
Dethär året kommer gå snabbt, snart sitter du och chattar med mig igen,
och vi kommer ha det minst lika kul som vi alltid har. Kusin, bästainternetvän,
Jag kommer sakna dig mest.


JAG ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MYYYYYYCCKKKEEEEEETT!
Glöm aldrig det, min fina kusin, Jaqueline "Rabbit"Tibbar" Johansson.

Vi två föralltid.
Cider ♥ Tibbar

 


Kommentarer
Postat av: Rabbit

2010-08-28 @ 17:40:50
URL: http://notausstieg.blogg.se/
Postat av: Rabbit

jag älskar dig kusin tårarna kom till ögonen..<3

Det finns ingen bättre än dig.

Jag tog datan så fort som möjligt för ingen annan på hemmet är hemma just nu<3

Men..

Jag kommer sakna dig så SJUKT mycket och du betyder allt för mig! <33333333333333333333

2010-08-28 @ 17:41:54
URL: http://notausstieg.blogg.se/
Postat av: Felly

SNYFFT! :'(

Jag saknar dig redan, och kommer sakna ihjäl mig :'( Jag älskar dig asmke, <33333333333333

2010-08-28 @ 17:53:13
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback