(:

DATUM: 2010-04-08 / TID: 23:17:41
">Vardag Kommentarer (0)

Sådärja ! Har hunnit med en hel del ikväll. Har sprungit och hoppat studsmatta med grannarna, det va väldigt roligt, flummade hela tiden, så kommer knappt ihåg vad vi gjorde, hah. Har till
och med hunnit att storstäda mitt rum för andra gången idag, weird.
Just nu så chattar jag med Tilde, hon håller på och gör örhängen till mig, så söt!
Ska få dom nästa lördag så då får ni bilder på dom, spännande.

Ska snart packa inför imorgon, tror vi kommer iväg iallafall, eftersom
att man har en sådan envis mamma. Hon ger all sin energi på att jag ska få komma iväg..
så snäll! Men om hon blir dåligare under natten så får vi flytta fram resan.
Om vi kommer iväg, ska jag iallafall ta hand om henne så bra jag kan, hihi.

Kommer inte ha tillgång till data, synd huh?
Ska iallafall försöka blogga i morgonbitti, om jag hinner och orkar.
Hoppas att den här resan till stockholm blir roligare än förra gången,
fyfan! Det var de värsta som någonsin hänt mig. ;/ orkar inte berätta.

Nu ska det sovas, Godnatt.

Hitta en bild på mig och Vickan, smexigt där!





Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback