Tummen upp på detta!

DATUM: 2010-04-03 / TID: 14:46:40
">Vardag Kommentarer (0)

Ridningen gick bättre än bäst, jag fick en häst som heter Bianka. Vi jobbade faktiskt bra ihop och vi fick leda truppen, vilket är ganska svårt men vi klarade det galant, fick jättemycket beröm så nu är jag riktigt stolt över mig själv och Bianka. Sitter här och har precis klivit ur duschen, ska fixa mig till att åka in på stan och äta på Max, helt ärligt.. det ska bli supergott !

Efter det drar jag som sagt till Robin, sover över där också, det är som mitt extrahem, tack för att du finns lillebror :)

 Hör av mig under kvällen, Hejjdåå!

 En bild ifrån i somras, på mig och Freja.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback