Trötter

DATUM: 2010-04-23 / TID: 23:02:01
">Vardag Kommentarer (0)

Tjollahej.
Jag tror jag börjar bli sjuk, har ont i huvudet, ont i magen,
ont i öronen och har typ feber, iallafall enligt farmor.
Men man vet ju aldrig med gamlingar.
Men iallafall, sitter här och gör ingenting !
Skulle egentligen hem till mamma ikväll, men farmor höll mig kvar, som vanligt.
Men tur att jag älskar min farmor så mycket, så det var inga problem alls.
Idag var det den sista dagen på praoen, sorligt ! Kommer sakna dom fina
ungdomarna, speciellt 11-åringen Radek, världens charmigaste unge!
Kommer såklart sakna alla andra med, men han var något speciellt, haha.

Imorgon bitti ska jag på ridning vid 10.30, hoppas på att det är fint väder så vi kan rida ut i skogen.
Om inte, så blir det vanlig träning på ridbanan, men det är skoj det med.

Imorgon har jag bestämt att jag ska plugga en hel del, det behövs kan jag bara säga.
Har panik över alla projekt vi har i skolan, men jag ska klara detta.

Får väl försöka sova snart !

Pussochkram


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback