T@(k för kvä113n W

DATUM: 2010-04-27 / TID: 22:58:35
">Vardag Kommentarer (0)

Shit vad jag är trött, inte så konstigt men aja. Ska gå och lägga mig snart, skönt det skall bli.
Kvällen med lillebror har varit för roligt, jag skratta så jag nästan höll på att dö. Jag visste att min han hade humor men en sådan humor som han drog ikväll, det har jag aldrig hört, bäst var det iallafall, HAHA.

Imorgon blir är det skola och kärlekshäftet skall lämnas in, hoppas det duger.
Efter skolan skall Robin och jag dra hem till mig. Vi skall plugga, iallafall jag och sen va ute en stund.

Juste, jag måste städa rummet nu också innan jag säger godnatt, jobbigt men jag tänker
inte bjuda hem någon när mitt rum ser ut som en svinstia. Inte att han bryr sig men iallafall.
Bror, du är värd att mitt rum skall va fint när du kommer hit, sneeell hest.

S h i i t  v a d  j a g  ä r  t r ö t t  n u . G o d n a t t  o c h  s o v  s å  g o t t !

Bilder ifrån ikväll


W

W

W, hade stora problem med att komma ifrån nätet, haha

F

F

F


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback