sur

DATUM: 2010-04-02 / TID: 17:57:43
">Vardag Kommentarer (0)

Så sur på min blogg ! Den vill inte se ut så som jag vill.. men aja.

Inte skrivit på ett par dagar bara för att jag varit sur angående designen. Men den ska fixas idag tycker jag, och jag ska fanimej lyckas !

Igår så hade vi temadag, jag, Kendra och Robin gjorde reklam för Friends.se, jag och Kendra fick bli modellerna och Robin fotograf. Friends är en sida på internet som handlar om vänskap och mobbning. På dom första bilderna så är jag och kendra vänner, och visar vänskapen, och på någon annan bild så spelar kendra en tönt och jag och robin coolingar (A)
då tittar vi ner på Kendra och hon blir utstött.
På dom andra bilderna förstår jag vad vänskap innebär och hjälper henne och förstår att utseendet inte spelar någon roll alls, utan att alla är lika mycket värda.

Bilderna blev hyffsat bra, nöjd för vårat arbete iallfall. Det tog sin lilla tid att få bra bilder, men till slut så lyckades vi ju, grattiz till oss :D

Nu måste jag verkligen ut ! Springa och flumma, typiskt felly.
Hörs senare sööjtisar :)

Shine on - Heiko & Maiko's Gute Laune Remix

                      

                                                                       Bilder från igår.

        
                                                                        Felly, Kendra
       
                                                                        Kendra, Felly
       
                                                                          Felly, Kendra
        
                                                                          Felly, Kendra
       
                                                                             Felly, Robin
                   
                                                                Kendra, Robin, Felly
       
                                                                         Kendra, Robin
       
                                                                     Kendra, Felly
 
                                                                                 

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback