Sad Faces

DATUM: 2010-04-16 / TID: 16:58:33
">Vardag Kommentarer (0)

Hej mina älsklingar.. min mamma ligger nu på sjukhus och är väldigt sjuk. Hon ringde mig för ett tag sen och jag bröt ut i gråt mitt på stan. Usch vad jobbigt.. mamma lämna mig inte ! Du ska bli frisk, jag äälskar dig :'(

Btw, har inte bloggat på några dagar.. tack vare att jag är hos pappa, han tillåter inte att jag sitter vid datan plus att jag för det mesta är ute och flummar, tehe.

Idag i skolan så tog Emma och Mejan eld på papper på bilden, Mejan sprang iväg och skrek,
medans Emma var lugn, haha. En jeedrans brand, exde. 

Snart så får vi gäster här, Marlene fyller år ( min lotsasmamma ) 
Grattis på dig ! 

Hör av mig senare ikväll, när jag kommer hem.. 

Puss på er !

 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback