;O

DATUM: 2010-04-17 / TID: 23:38:03
">Vardag Kommentarer (0)

Ingen utav filmerna var bra, bara löjliga båda två, en stor besvikelse. Har haft en lång konversation med Marcus, han satt och drack red bull i sin cam, jag blev rejält sugen! mer sugen blir man när man ser att han har ett pack med red bull bredvid sig, den jäveln. (a) Bara för att jag blev sugen så stoppa jag in massor utav tuggummin i käften på mig istället. Ah, det var inte så bra för nu mår jag illa och är inte sugen på något alls, usch!
Det enda jag är sugen på nu är att borsta tänderna, dricka vatten, mysa ner mig i sängen, glo på Andra Avenyn och sova.

Imorgon ska jag hälsa på mamma en stund, sen så åker jag till Sabina och Dennis och på kvällen ska jag till farmor. Ska ju bo där i en vecka bara för att jag ska på praktik hos farmor, jippi.
En spännande vecka har jag framför mig, roligt.

Ska försöka tagga ner nu, sov gott ! Kram Felly






Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback