Ny dag, nya bekymmer

DATUM: 2010-04-21 / TID: 10:12:23
">Vardag Kommentarer (0)

Godmorgon gööööttt folk.
Ska snart hoppa i duschen och fixa mig inför att åka till jobbet, muhaha.
Har ju min praktik på Puma, som ni troligtvis vet.
Roligt där så jag vill dit nu! hihi.

Inatt hade jag mitt konstiga problem,
jag vaknar utav att jag kallsvettas ihjäl, mår illa och typ dör.
Satt i sängen runt en timme och skakade och svettades,
Sen skulle jag gå nerifrån trappan, jag höll på att svimma, men klarade mig precis.
Jag sprang till toan och ville spy men vågade inte,
så ah.. det gick inte så bra för mig. Satt på golvet runt en halvtimme sen gick jag upp och försökte jag
sova, jag lyckades, grattis !
 Usch vad jag hatar detta ! får så några gånger i månaden, jobbigt !

Ah, nu vet ni iallafall, haha.

Ska dra mig till duschen, hörs sen!
Ha en bra dag, för det ska jag ha. Puss och Kram


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback