Mood Swings

DATUM: 2010-04-08 / TID: 18:30:16
">Vardag Kommentarer (0)

Hellu mina älsklingar!
Jag är lite smått ledsen, kanske inte åker till underbara Stockholm
i morgon, bara för att mamma inte mår bra alls, hon kanske ska läggas in på sjukhus igen.
 Men hon har sagt att hon ska försöka åka, om det inte går så får vi flytta fram det
någon vecka. Jag håller iallfall tummarna på att hon mår suveränt bra i morgon!
Heja mamma, du är starkast och jag älskar dig väldigt mycket.

Idag så vaknade jag 11.15 av att solen lyste i mitt ansikte, blev så himla glad! Hoppade upp ur
sängen och fylldes av energi. Jag sprang och käkade frukost, sen så kollade jag alla mina sidor på nätet och
sen så gick jag ut. Tog en långpromenad i skogen och bara myste och tog kort.
Fick till och med slänga av mig en massa kläder bara för att det var så varmt,
det här har jag längtat efter, jippie våren är här!
Det var nog omkring 20 grader i skogen, eftersom att det är så tätt där.
När jag kom hem så fixade jag min design, den duger för tillfället.
Måste verkligen lära mig det här om design, tur att man har Maja som är proffset på design,
om man behöver hjälp är det bara att fråga henne, haha!

Mamma klippte också mitt hår idag, jag var så himla nervös.
Men allt slutade med att jag blev flintis :(
Nej skoja! Hon klippte runt en centimeter på topparna, och det behövdes verkligen!
hoppas det växer dubbelt så fortare nu, jag vill ha ner till magen. Snart där.. typ i jul, haha! Jippiyey

HEJDÅ VINTER, NU VÄLKOMNAR VI VÅREN!


Vacker!


Klätterapan är i farten, haha!

Härliga natur!

I give you my heart ..

blommor är fina!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback