Missu

DATUM: 2010-04-04 / TID: 14:45:17
">Vardag Kommentarer (0)
Saga älskade Ivarsson Westergren, i miss u ! Min bara min bästavän, allt med dig är bäst.. varje dag, sekund med dig är värt att uppleva. Alla våra minnen är oförglömliga, den person jag är idag, är tack vare dig. Du byggde upp mig och hjälpte mig att hitta tillbaks till det ljusa, bara det betyder så grymt mycket för mig. Sen så finns det saker du gjort för mig som jag aldrig glömmer och också är glad över. Men det viktigaste är att jag har dig vid min sida hela tiden, att du alltid finns där för mig när jag verkligen behöver det. Du gör mig så glad och när jag är med dig så mår jag alltid så bra. Du stärker mina krafter som om du vore min egna kropps inre kraft. Bästavän, twinnie, kokosnishe, duvskit, korvnisse, jag älskar dig så mycket, finns inte ord till att förklara hur mycket, gör vad som helst för dig, min Saga.


Skatbo, Duvskit



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback