Home sweet home

DATUM: 2010-04-08 / TID: 00:08:34
">Vardag Kommentarer (0)

Äntligen hemma ! Har kollat på Andra Avenyn och det där med springningen struntade jag i. Springer i morgon istället. Nu så sitter jag här och lyssnar på musik, har förresten över 500 låtar på min ena spotify lista !(a), ni som är intresserade kan ju antecka det till er anteckningsklubb, hehe.

Ska snart försöka sova, är grymt trött.
Trött på att ens tänka & göra saker bättre.
Just nu vill jag bara släppa taget om alla problem och bara må bra!
Men tyvärr så går mina planer och drömmar i kras om och om igen.

Såhär vill jag göra

Spola tillbaka tiden, trycka på ''paus'' och aldrig trycka på ''play'' någonsin igen.

Eftersom att jag har jätte tråkigt nu så lägger jag upp ett par låtar.
Antingen så lyssnar ni på dom eller skiter i det.

Iyaz - Solo

Bone Thugs-N-Harmony Ft. Akon - I tried

Ckk Dookey Mackey - Pinball

Justin Bieber - Common Denominator

Avant - I wanna be close

Usher - Yeah!
 
Dj Ironik - Stay with me

Sk8 - Min största första kärlek
 
Jason Derulo - In my head

 GMX - Saknar dig

 
Den här låten förklarar vad jag känner nu,
och hur jag känner varje dag.

Frida fröjd - Aldrig vågat förklara








Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback