Heeemmma !

DATUM: 2010-04-11 / TID: 00:58:23
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan hoppsan !

Nu har jag precis kommit hem, jag har haft det riktigt skoj! Väldigt ont i fötterna efter två dagars shopping, men aja! Hittade inte så hemskt mycket kläder, men några plagg blev det iallafall. Bodde på Rica Hotell som vanligt, fintfint, frukosten är absolut älskad. Så glad att vi kom iväg trots alla problem.. mamma mådde verkligen inte bra, hon fick gå på toa hela tiden och hade feber. Men hon kämpade för min skull och var stark, tack för resan mamma, det har vart jättekul. Jag är otroligt tacksam över att du orkade och kämpade för min skull. 
 
På båtresan hem var Saga med oss! Fysatan va vi haft skoj, men hu vad turkar är läskiga!
Ett par följde efter oss och filma och tog kort.
Dom tittade på oss hela tiden och följde blicken på oss vart vi än gick, vi börja nästan gråta,
så rädda var vi :$ usch.. bara dom inte söker upp oss.
Kommer drömma mardrömmar ! Snyfft.. 

Ska nog försöka sova snart, grymt trött! Hör av mig i morgon gullisar,
Sov bäst nu, godnatt !

Kläderna som jag köpte i Stockholm.


<En massa bilder ifrån hemresan med bästavän3


Bästa Saga, Felly

Felly, bästa Saga

Bästa Saga, Felly

Bästa Saga, Felly

Bästa Saga, Felly


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback