Göttans

DATUM: 2010-04-25 / TID: 21:58:06
">Vardag Kommentarer (0)

Satan i gatan vad skönt det var ute ! inte ett dugg kallt. Satt i busskuren och lyssna på musiqa, sen gick jag en sväng sen drog jag till mitt fina träd.. Juste ! Sprang också runt i bikini en stund, jag är skummis tonight.

Just nu, gör jag ingenting! Funderar på att ta en kopp te och sätta mig vid tven en stund.
Sen ska jag iallafall försöka sova! Mycket att se fram emot imorgon, måste ha energi (Y)

Imorgon ska jag va med lillebror , Robin.. och träna på kvällen.
Men bloggar i morgon, såklart.
Godnatt :*

T2 ft. Jodie Aysha - Heartbroken
 

                                

                                                                                                                                                                                                                            

 

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback