G o o d d i e

DATUM: 2010-04-27 / TID: 17:23:01
">Vardag Kommentarer (0)

Musikprovet över, kärlekstemat klart .. nu är det bara no'n, hemkunskapen och engelskan kvar. Fy satan va skönt när allt är över. Inatt pluggade jag ihjäl mig, började klockan 15.00 och slöt 01.00. Så jag är trött, somnade inte föräns klockan 02.00. Och det värsta av allt var att min lärare sagt att kärlekstemat skulle va inlämnat idag.. men nu idag så ångrade hon sig och flyttade det fram det till imorgon, så jag blev ledsen. Jag som kämpat ihjäl mig för det hära, och inte sovit ett dugg, men aja.

Nu ska jag ut med lillebror, cykla idag igen. J i p p p p p i y e y ! Bilder och random's kommer sen

Ha det göööttt'


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback