Falska människor, är inget för mig

DATUM: 2010-04-06 / TID: 01:11:58
">Vardag Kommentarer (0)

Jag är så besviken, varför ska man behöva bli sårad gång på gång? Du vet vem du är varför gör du då såhär emot mig? Du lovade att du inte skulle göra om det där en gång till, jag vet att du kommer läsa det här någon gång och hoppas då att du tänkt efter vad du har gjort. Det där förstörde nästan våran tighta vänskap. Jag trodde verkligen inte det här om dig! Vi snackade om detta jättemycket och du höll med mig i allt jag sa, varför gör du då tvärt emot för? Jag trodde du skulle se dig in i min situation.. jag lovar dig. Du kommer snart få reda på vad som kommer att hända, kom då inte till mig och be om hjälp, för den hjälpen du då kommer söka, kommer jag inte kunna ge. Om du bara skulle lyssnat på mig från början skulle då mått bättre själv och andra också.. just nu säger jag bara, fucku!

Känner bara för att deppa just nu innan jag ska sova!

I morgon ska jag va med älskade Sabina, hoppas hon gör mig glad,
jag behöver ha något annat att tänka på nu.
Men vi brukar ha det flumm och glömma alla våra bekymmer så det blir nog bra,
iallfall för stunden. Älskar dig syster. 

Vad ska man säga? hoppas alla sover gott. Själv
har jag alldeles för mycket att tänka på. 
Allt som hänt idag & gamla tider :'(

gaj rakslä monoh ednaraftrof

               


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback