F1QL

DATUM: 2010-04-24 / TID: 21:38:35
">Vardag Kommentarer (0)

Kom nyss hem ifrån min och Williams cykeltur. Vi cykla till skolan, flummade där ett tag sen cyklade vi till mormor. Det vi inte visste var att våra kusiner var där, så vi fick en massa snask och kollade på Wild Kids !
Efter det stack vi ut och spelade vollyboll, haha ! Jag och Amanda vann.. medans William, Alexander, Amadeus och Abbe förlora, muhaha ! Seaamst.

 Nu ska jag kolla på tv, die hard 4.0 (yy'
Medans jag ser på film ska jag plugga, goodiesnoddie !

Här är några bilder ifrån ikväll, tummen upp.



William

William

Felicia, William

Alexander, Amanda

Alexander, William, Amadeus

William, Amanda, Alexander, Amadeus

Abbe


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback