:)

DATUM: 2010-04-20 / TID: 22:33:21
">Vardag Kommentarer (0)

Ledig dag todayy, det var skönt! sov ett bra tag och tog en shoppingtur på stan med farmor och hennes syster.
Runt 14.00 var vi hemma och då sprang jag och farmor ut och städade på uteplatsen, shitalabama vilket jobb! Jag som vanligtvis gillar att städa.. men de där var verkligen inte kul, bara jobbigt. Usch och fyy! 

 Var ute en lång stund ikväll med Peppe bus, gick till skolan och gick runt lite i kyrkbyn, vilket var mysigt.
Väldigt kallt, men också väldigt mysigt.

I morgon blir det att jobba på Puma! Längtar ;o! Ska vinna över Kenny i skipbo också, måste!

Någon dag nu i veckan ska tydligen jag, Sabina, Jonte och Nobba umgås, undrar hur det kommer gå..
host, det var länge sen vi umgicks allesammans. Hoppas vi får det lika roligt som förra året,
man kan iallafall hoppas,

Nu ska jag lösa korsord sen sova, haha! Nattinatti :*

Hittade två bilder på två av mina syskon, lääääänge sen!
Men gud så söta ni är älsklingar,
Storasyster älskar er, Mindie & Johannes










Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback