..

DATUM: 2010-04-13 / TID: 22:20:52
">Vardag Kommentarer (1)

Ibland så har man bara lust till att släppa taget,
taget om problemen man möter på dag efter dag.
Vad ska man säga? problem kommer problem går,
den som löser dom, läker till slut alla sina djupa sår.


Kärlek och Vänskap gör ont.

Det värsta jag vet
är att förlora någon som
stått en väldigt nära.
Det kan va vänner,
eller sånna som vart mer än vänner.

Glömmer aldrig orden ; jag älskar dig tills jag dör,
inget kan någonsin ändra på det.


Jag kommer alltid älska er som betyder,
och också ni som jag förlorat. <3






Kommentarer
Postat av: ...

jag älskar dej kusin. glöm aldrig det.. våra minnen är det som gör mig glad. jag älskar dig så ord inte räcker till...<33333333 / tibbar

2010-04-14 @ 17:15:12

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback