;)

DATUM: 2010-04-02 / TID: 22:24:11
">Vardag Kommentarer (0)

Go'kväll

Har vart ute för det mesta av kvällen och kolla på Talang 2010, en del var riktigt bra och en del sög rent ut sagt. Men bra jobbat! Just nu så sitter jag här i min säng och tänker lite.. tänker på hur onödigt det är med att proppa i sig en massa godis på påsk! de är inte bra för mig, inte bra för någon. Så nu har jag dåligt samvete och längtar efter i morgon, för då ska jag rida och springa, jippie! Funderar också på vad jag ska köpa när jag åker till Stockholm på fredag, kläder, väska, skor är det jag är mest ute efter, hoppas jag inte kommer hem med händerna toma, men de kommer dom knappast va, *h3h3*

I morgon så ska jag som sagt rida på dagen och ska käka på max med familjen, attans ! Onyttigt igen.. Sen efter det drar jag nog till Robin Brolin, ska tvinga honom att springa med mig på kvällen. Tror jag kommer va kvar där över natten, se på när han lirar cs, jag är faktiskt bra på de ! haha. USCH! Jag gillar inte det spelet men gillar det också på något konstigt sätt, shit the same.

Ska försöka fixa bloggen lite nu, sen så blir det att sova. 

förresten, GE MIG SOMMAR NUUUU! 


hahahah tjockis, BANTA :D!



 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback