Come back.. baby?

DATUM: 2010-04-11 / TID: 23:52:48
">Vardag Kommentarer (1)

Hellu sötingar.
Imorgon är det skola, trist att komma tillbaks till pluggandet, men skoj att träffa alla fina vänner.
Ska köpa en ny mobil i morgon också, min som jag har nu är älskad, men den är sönder och ah.. jag är trött på den. Dessutom går den inte att ladda med vanlig laddare, utan måste ladda den via datan, vilket är så irriterande. Så det ska bli skönt att få en ny, men då blir jag pank så ska fråga om jag kan få lite pengar av pappa, hoppas!

 Rubriken jag valde tonight, de är det jag vill.. skit oxå.
Får väl försöka sova snart, om jag nu kan.
Hör av mig i morgon efter skolan.

Bilder ifrån idag när jag var med älskade Sagisen, fina eller hur?
Jag älskar dig bvn.
Godnatt, <3












Orkar inte lägga upp fler bilder, det här får duga.


Kommentarer
Postat av: sagaou

Tss.. ah bästavän, man orkar la inte lägga upp alla 94-100 bilderna, aiit? ;) älskar dej!

2010-04-12 @ 07:19:26
URL: http://sagaou.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback