Världens bästa Victoria

DATUM: 2010-04-06 / TID: 16:45:13
">Vardag Kommentarer (0)

I morgon ska jag vara med älskade Victoria,
längtar som bara den! Sover säkert över också, om Victoria orkar.
Vi ska väl bara vara hemma och flumma som vi brukar göra,
snacka om allting och bara ta det chiiill!
Det skall iallafall bli riktigt skoj, det var någon vecka sen vi träffades sist,
så hon kan känna sig extremt S A K N A D !

Till vickan från felly.

Vi är som sol och jord,
ett band som inte får lov att brytas.
Utan solen klarar sig inte jorden
och det är sant, jag kan inte leva utan dig.

Jag älskar dig så oerhört mycket!

Bjuder på våran fina låt, som nu är min favorit låt.
250kg kärlek - BONKA BÄVER




Bilder på min bara min älskling, fru, syster, bästiiiiss




Du blir nu kallad, SNYGGOSÖTOTICKAN

 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback