Ångest

DATUM: 2010-04-11 / TID: 12:33:00
">Vardag Kommentarer (0)

Godmorgon mina fina!
Jag har ångest nu, har inte pluggat på hela lovet och jag ska
lämna in hemkunskapsprojektet på torsdag, jag är inte ens i närheten klar, så har panik och ångest!
Men jag ska klara detta, som jag alltid gör. Pluggar ikväll, imorgon och på tisdag. På Onsdag ska jag till pappa,
då kan jag inte plugga, suck och stön. Jag ska grejja detta, tummen upp!

Jag ska köpa en ny mobil om någon vecka, min är totalt sönder.
Om någon skickat sms den 10/4 kl: 23.43 så får jag det den 11/4 kl: 11.56.
Helt megakonstigt! Pallar iallfall inte med det.
Och jag har tappat min mobil ett par antal gånger, kanske 4000 gånger eller något.
Jag tror den är slutkörd, haha.
Så nu blir det Touch eller 3G mobil, naaaajz!

Senare under dagen ska jag va med bäääästavän!
Jippiiee! Love u ,

Bloggar senare, pussar ifrån Felicia



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback