19/4

DATUM: 2010-04-19 / TID: 18:30:19
">Vardag Kommentarer (0)

Jahapp, då var första praodagen slut. Jag har haft det riktigt bra på Puma, spelade biljard och en massa andra spel med Kenny, jag vann för det mesta, hahah! Han klår mig väl i morgon i alla spel, det var iallafall vad han sa.

Ikväll kommer Emma & Micke hem hit till farmor och farfar, eftersom att farfar fyller år idag, grattis gubbe !
ska väl snacka en massa skit och fika..som vi brukar göra här hos farmor ständigt, usch!

Senare ikväll ska jag ut en sväng, kanske träffa någon.. vem vet. 
Tycker att det är så underbart väder så jag vill bara ut ut ut. 

Hörs senare, pussen! 

Juste farmors chihuahua sitter här i min famn, så söt! Peppe heter han, hihi.



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback