-

DATUM: 2010-04-13 / TID: 19:26:19
">Vardag Kommentarer (0)

Ganska soft dag idag, inte så himla ansträngade lektioner. Hade vikarie i So idag, Lisa tror jag att hon heter. Hon snackade om spelhistoria, och i slutet av lektionen så skulle vi omvandla CS till ett barnspel i grupp. Jag, Maja, Victor och Johan gjorde ett spel som utspelar sig i affärer. I första nivån så är man på Ikea och små bebisar springer runt och samlar på sig saker. När och vart som helst kan man bli attackerad av knubbiga onda bebisar som snor dom goda bebisarnas saker som dom samlat på sig. Snabbt som vinden drar dom onda bebisarna till den onda mörka delen utav Ikea. Där ska dom goda bebisarna försöka ta sig in och få tillbaka sina saker. Sen blablabla, man kan komma till fler och svårare nivåer också.
Juuuste! Man kan, eller ska fråga andra goda bebisar om vägen till alla saker man behöver samla på sig.
Bra spel! Host. Vi kommer tjäna pengar på detta (y)

Och på tal om skolan, jag orkar snart inte mer!
Hur kan man sätta så höga krav på 14-15 åringar!?
Har läxor och prov väldigt ofta. Det enda man får göra
är att plugga, plugga, plugga.
Har knappt någon fritid kvar, och det behöver man.. faktiskt!
Allt pluggande tar kol på mig.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback